loading...
هرچی بخوای
هرچی بخواهی

تسلیت شهادت بانو حضرت فاطمه
http://atasheentezar.persiangig.com/monasebat2/1_fatemie_be1.gif

خوش آمدید

محمدرضاصالحی بازدید : 117 شنبه 07 دی 1392 نظرات (1)

 

 

 

خدایا

امیدمو هیچ وقت ازم نگیر

مدیونتم


********************* 

رو به تو سجده میکنم دری به کعبه باز نیست

بس که طواف کردمت مرا به حج نیاز نیست

به هر طرف نظر کنم نماز من نماز نیست

مرا به بند میکشی از این رها ترم کنی

 
زخم نمیزنی به من که مبتلا ترم کنی

از همه توبه میکنم بلکه تو باورم کنی
 
قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
 
عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط usa در تاریخ 1393/01/17 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

کسبـــــــــــــــــــ درآمد فوق العاده خوب
از طریق پاپ آپ
فقط ثبت نام کن و کد رو تو قالب وبلاگت قرار بده
هر بازدید کننده رو 120 ریال بهت میده
شمارش آیپی هاش از همه سایت ها بهتره


کد امنیتی رفرش
درباره ما
امید وارم لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید (محمدرضا صالحی)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 2,044
  • بازدید کلی : 26,159
  • کدهای اختصاصی

    کریستیانو رونالدو


    کد لوگو حمایت از تیم پرسپولیس





    پخش زنده حرم

    دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

    هر چی بخواهی

    دریافت كد ختم صلوات